Jak być fit w tłusty czwartek?

Musisz zobaczyć

Redakcjahttps://rowerowyblog.pl
Main editorial profile of RowerowyBlog.pl

Już dziś tłusty czwartek, jak się przygotować? Stwórz swój przysmak!

Tłusty czwartek wcale nie może być kaloryczny. Sprawdziliśmy, specjalnie dla Was ile kalorii mają poszczególne przysmaki, które szykowane są w ten dzień.
Wszystkie wyniki są podane na 100 gram:

  • Minipączi – 410 kalorii
  • Pączek z lukrem – 426 kalorii
  • Pączek z marmoladą – 340 kalorii
  • Zwykły pączek – 418 kalorii

Zdradzimy Wam ciekawy przepis na dietetyczne faworki:

Ingredients:

  1. 1 łyżka cukru lub np. ksylitolu
  2. 2 łyżki gęstego jogurtu
  3. 100 g mąki pszennej
  4. Szczypta soli
  5. Cukier puder (do posypania)
  6. 1 żółtko

Preparation:

W misce łączymy żółtko, cukier oraz śmietanę w jednolitą masę. Gdy już nam się wszystko “zetnie” dosypujemy mąkę oraz sól. Po dodaniu możemy ubić ciasto dokładnie ręką. Po ugniataniu odkładamy ciasto, aby swobodnie odpoczęło przez minimum 15 minut.
Po 15 minutach ciasto wyciągamy i możemy rozwałkować, aby bez problemu stworzyć z ciasta wycięte trójkąty.
Nacinamy trójkąty w środku, tak aby można przekładać rogi przez otwór.
Faworki pieczemy ok 5-10 minut w 180 stopniach piekarnika.

Takie faworki zrobione własnoręcznie mają znacznie mniej kalorii od tych kupionych w sklepie i smażonych na pełnym tłuszczu.

Wcale w ten dzień nie musicie sobie odmawiać pysznego pączka z marmoladą, po zjedzonych przysmakach wystarczy wykonać kilka ćwiczeń, aby spalić wszystkie kalorie 🙂
Przykładowe ćwiczenia znajdziecie tutaj: https://rowerowyblog.pl/2020/05/14/brak-kondycji-zacznijmy-nasz-trening/

How do you rate the article?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
- RowerowyBlog.pl -spot_img
- Advertisement -Jobsora

Ciekawe

- Advertisement -Jobsora

Więcej podobnych artykułów

error: Treść jest chroniona prawem autorskim.
en_USEnglish