Dopiero zaczynasz trenować i Twoja kondycja nie pozwala Ci na wykonywanie trudniejszych ćwiczeń? Przedstawiamy krótki trening na poprawę Twojej kondycji!

Przed zaczęciem naszego treningu wykonajcie na samym początku rozgrzewkę mięśni to znaczy:
Trucht w miejscu – 5 minut
Po naszym krótkim biegu możemy rozpocząć nasze ćwiczenia. Jeżeli chodzi o serię wykonujemy je pięciokrotnie. (Jeżeli jednak nie dacie rady, możecie na samym początku zmniejszyć je do trzech.)
Zaczynamy?

  1. Pajacyki (30 sekund) najwięcej ile potraficie. Każde wyniki możecie zapisywać również na kartce, aby zobaczyć po tygodniu ćwiczeń, czy jesteście w stanie zrobić ich więcej w tym samym czasie.
  2. Skip C (30 sekund) zobaczymy jak z tym ćwiczeniem sobie poradzicie. Pamiętajcie o wyprostowanych plecach oraz szybkich ruchach. Prawidłowe ćwiczenie zaliczamy, gdy piętami dotkniemy naszych pośladków.
  3. Rozkrok (10 powtórzeń na nogę) zaczynamy się rozciągać schodząc w dół na prosto. Wyciągając lewą nogę do przodu, prawą do tyłu i na przemian.
  4. Krzesełko (30 sekund) chyba każdy zna te ćwiczenie. Czyżby chwila na odpoczynek? Nic bardziej mylnego… Stwórzmy wnet krzesełko, wytrzymacie?
  5. Przysiady (10 powtórzeń) czas na standardowe przysiady. Aby je dobrze wykonać pamiętajcie o wypchanie pupy daleko do tyłu. Dzięki temu poprawimy kształt naszych pośladków.

No i powtarzamy wszystko, aby wykonać pięć serii.

Ćwiczmy tak codziennie przez tydzień, a gwarantujemy że odczujecie pierwsze zmiany w Waszej kondycji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here