12.6 C
Pszczyna
czwartek, 6 października, 2022

Ćwiczenia na kolejny tydzień

Musisz zobaczyć

Rowerowy Blog
Rowerowy Bloghttps://rowerowyblog.pl
Główny profil redakcji RowerowyBlog.pl

Udostępniamy Wam prosty trening do wykonania w domu. Ten trening można robić na zmianę wraz z treningiem, opublikowanym trzeciego kwietnia.

Siedzenie w domu wcale nie musi być nudne. Wystarczy odrobina chęci…. Tak więc zaczynamy:

  1. Trucht w miejscu przez 10 minut.
  2. Pompki z podparciem na kolanach [damskie] (2 serie po 15 powtórzeń + 2 serie po 12 powtórzeń)
  3. Odwrotne pompki (2 serie po 15 powtórzeń + 2 serie po 12 powtórzeń)
  4. Wchodzenie na stopień – lewa i prawa noga (2 serie po 15 powtórzeń + 2 serie po 12 powtórzeń)
  5. Brzuszki (2 serie po 30 powtórzeń + 2 serie po 20 powtórzeń)
  6. Pompki klasyczne (2 serie po 15 powtórzeń + 2 serie po 12 powtórzeń)

Życzymy Wam udanego treningu!

Jak oceniasz artykuł?
+1
105
+1
20
+1
32
+1
77
+1
7
+1
0
+1
0
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -

Ciekawe

- Advertisement -

Więcej podobnych artykułów

error: Treść jest chroniona prawem autorskim.