Pysznie, smacznie, zdrowo a do tego dietetycznie przy spalaniu kalorii z naszym treningiem?

Składniki:
1. Mleko 2% – 300 ml
2. Ziarna Chia – 46 g
3. Miód pszczeli (najlepiej wielokwiatowy lub akacjowy) – 25 g
4. Maliny – 205 g

Przygotowanie:
Do shakera lub kubka należy wsypać ziarna chia, następnie należy wszystko zalać mlekiem i dodać miód.
Całość mieszamy, tak aby wszystkie składniki się połączyły w jedną całość.
Po wymieszaniu nasz pudding zostawiamy w lodówce na 15 minut. Po 15 minutach wyciągamy pudding i ponownie mieszamy.
Całość po ponownym wymieszaniu odstawiamy do lodówki na minimum 3-5h.
Gdy pudding jest gotowy możemy posypać, albo zblendować sobie maliny tak, aby wyszła pyszna owocowa polewa.

Wartości odżywcze: 
– Kalorie: 525 kcal
– Białko: 20,5 g
– Węglowodany: 65,6 g
– Tłuszcze: 20,1 g

5 KOMENTARZE

  1. Świetnie! Kilka niezwykle ważnych punktów! Doceniam, że napisałeś ten artykuł, a reszta strony jest naprawdę dobra. Lavinie Mateo Tammi

  2. Sprawdziłem kilka Twoich artykułów i mogę powiedzieć, że są całkiem niezłe. Na pewno dodam twoją stronę do zakładek. Gratia Reamonn Klinger

  3. W każdy weekend odwiedzałem tę witrynę, ponieważ chcę się dobrze bawić, ponieważ ta strona zawiera również naprawdę przyjemne, zabawne dane. Jammie Tristam Kirstyn

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here